Контекстна реклама для вашого бізнесу: як замовити та отримати результат

Існує достатня кількість маркетингових елементів, здатних покращити видимість вашого сайту в Мережі, збільшити генерацію трафіку та його конверсію. Зокрема і контекстна реклама, яка може продавати майже нативно.
Сьогодні ви дізнаєтесь, як трансформувати свою рекламну кампанію, додавши до неї контекстне просування.
Навіщо вам контекстна реклама?
Якщо класичний SEO приводить аудиторію за ключовими словами до вашого вебресурсу, то контекстна реклама вже містить комерційну пропозицію (зазвичай) і спрямовує користувача через воронку продажів.
Однак лише за умови, якщо створенням контекстних креативів та стратегії загалом займається фахівець.
Як скористатися послугами контекстної реклами?
Вам потрібно підключитися до Google ADS, створити креативи та налаштувати таргетинг. І ви отримаєте профіт. Добре, насправді все дещо складніше.
- Якщо ви уявлення не маєте, що таке контекстна реклама, як вона працює і як налаштовується, то краще довірити проєкт з просування фахівцям, які профільно займаються цим.
Для цього потрібно виконати кілька досить простих кроків.
Визначення бюджету
Покази в Google ADS мають систему ставок. Чим вищі ваші витрати на показ позиції у відповідь на запити, тим більша ймовірність отримання трафіку та конверсії. Водночас не варто спускати всі кошти саме на цей тип просування. Обмежтеся для початку 10-20% загального бюджету на контекстну рекламу.
Встановлення цілей
Ви маєте чітко розуміти, яких результатів хочете досягти. Це можуть бути як прямі продажі, так і виконання лідами дій: реєстрація, оформлення заявки на контакт тощо.
Пошук підрядника
Так, в Мережі можна знайти десятки компаній, які гарантуватимуть вам швидкі результати за символічні суми. Обирайте розумно, орієнтуючись на реальні відгуки про агенції, які часто публікуються на тематичних рейтингових порталах.
Оформлення замовлення
Домовтеся про бюджет і масштаб роботи, чітко окресліть результати, яких очікуєте від співпраці. Укладіть угоду з підрядником і очікуйте перших звітів.
Аналіз та модернізація
Не спішіть розривати контракт, отримавши перших лідів та конверсію. Це лише один з початкових етапів співпраці, який допоможе вам рухатись вперед та масштабувати свою маркетингову кампанію.
Профіт
Контекстна реклама – не панацея, яка виведе ваші продажі на наступний рівень. Однак це все ще одне з джерел ефективного трафіку, який забезпечить не лише показники конверсії, але й додаткову монетизацію сайту.
Готові замовити контекстну рекламу в https://itforce.ua/kontekstnaya-reklama/? Скористайтеся цим шансом збільшення лідогенерації та форсування продажів товарів чи послуг!